Brak produktów w koszyku.
Powrót do sklepuBrak produktów w koszyku.
Powrót do sklepuNasza firma jest gotowa zaakceptować każdy sposób płatności. Możemy zaoferować Ci następujące rodzaje płatności:
Przypominamy, że reklamacje dotyczące wyglądu towaru i jego kompletności przyjmowane są tylko podczas oględzin towaru przy odbiorze od dostawcy. Po wypełnieniu karty gwarancyjnej i odjazdu dostawcy reklamacje nie są uwzględniane.
Dlatego, aby uniknąć nieporozumień dokładnie sprawdź towar przy odbiorze. Masz prawo zażądać od dostawcy sprawdzenia dostarczonego towaru (wygląd, kompletność, sprawność), a następnie zostawić swój podpis na karcie gwarancyjnej potwierdzający brak uwag do towaru. Masz również prawo odmówić przyjęcia dostarczonego produktu, jeśli okaże się, że jest on wadliwy.
Kupujący ma prawo do zwrotu zakupionego produktu w ciągu 14 dni kalendarzowych od dni otrzymania produktu od dostawcy lub bezpośredniego zakupu w siedzibie firmy. Towar musi mieć oryginalny wygląd, kompletny zestaw oraz opakowanie w jakim został przekazany Kupującemu przy odbiorze. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania: brudu, zarysowań, uszkodzeń mechanicznych. Kupujący ponosi odpowiedzialność finansową za wszelkiego rodzaju celowe uszkodzenia towaru.
Sprzedawca zwraca Konsumentowi kwotę wskazaną w cenie zakupionego towaru oraz koszt transportu od sprzedawcy do Klienta.
Przy zwrocie towaru Kupujący zobowiązany jest do pokrycia kosztów transportu, które sprzedawca poniesie w celu zwrotu towaru na magazyn jak również za zwrot środków na rachunek bankowy Kupującego (prowizja bankowa).
Sklep w terminie 14 dni od otrzymania zwrotu towaru zwraca środki na wskazany przez Klienta rachunek bankowy.
Aby dokonać zwrotu należy wysłać oświadczenie informujące o decyzji o odstąpieniu od umowy. W tym celu należy wysłać wiadomość na adres e-mail sklep@dobraszklarnia.pl, podając swoje dane kontaktowe (imię i nazwisko, numer telefonu), numer i datę zamówienia, nazwę produktu.
Po otrzymaniu wniosku o odstąpieniu od umowy sprzedawca przesyła informację o dalszych działaniach związanych ze zwrotem towaru.
W celu złożenia reklamacji należy wysłać wiadomość na adres e-mail sklep@dobraszklarnia.pl
podając swoje dane kontaktowe (imię i nazwisko, telefon), numer i datę zamówienia, nazwę produktu oraz opis reklamacji. Sprzedawca skontaktuje się z Tobą w celu uzyskania informacji na temat dalszych działań.
Sklep rozpatruje reklamację w terminie nie dłuższym niż 14 dni. O podjętych decyzjach informujemy Klienta drogą mailową.
Ⓒ All rights reserved